Acountmanager Vastgoed
Over de functie
Hoe ziet een werkdag eruit?
Je loopt even voor 08:30 uur het kantoor binnen en start de dag met een lekkere bak koffie (verse koffiebonen!).
In het online facturatieprogramma staan er 50 facturen in je inbox. De facturen beoordeel je en geef je akkoord. Eén factuur keur je af omdat deze per abuis op het verkeerde object geboekt staat. Nu je toch met financiële zaken bezig bent loop je gelijk even de budgetten na per object. Je merkt op dat de post Verzekeringen voor dit jaar geboekt zijn, je verwacht dit jaar geen kosten meer en de prognose stel je bij naar € 0,-.
Vanuit de Financiële Administratie heb je een e-mail ontvangen. Voor een object is de opstelling voor de servicekostenafrekening gereed. Je controleert de opstelling aan de hand van facturen en wetgeving en geeft je akkoord.
Goed nieuws, voor een opdrachtgever krijg je een nieuwbouwproject in beheer. Globaal zijn de huurprijzen bekend, de opdrachtgever vraagt om huurdifferentiatie toe te passen. Aan de hand van jouw inzicht geef je een huurprijsadvies. Is een appartement op de bovenste verdieping meer waard dan een gelijkwaardig appartement op de 1e verdieping?
De werkdag zit er bijna op, om 16:30 uur belt PostNL aan met een aangetekende brief. Het is een brief van een advocatenkantoor. De advocaat eist een compensatie van € 1.000,- omdat de verwarming een aantal dagen niet goed functioneerde bij een huurder. Ga je hierin mee?
De Organisatie
Deze vastgoedbeheerder is altijd onafhankelijk gebleven, waardoor zij eigen standvastige en onafhankelijke koers bepalen. Vanuit 12 kantoren staan ruim 140 professionals met een gemiddelde leeftijd van 37 jaar aan de basis van de dienstverlening. Ze staan bekend om de professionele en betrouwbare service voor opdrachtgevers en stakeholders. Ben jij klaar om hier jouw steentje aan bij te dragen? Laten het vooral snel weten!
Zij bieden de medewerkers veel vrijheid om hun eigen planning te maken en hun werk in te delen. Werkplezier staat hoog in het vaandel en dat toont zich in de gemiddelde dienstjaren van de medewerkers, dat op dit moment 7 jaar is.
De expertise ligt in het vastgoedmanagement, VvE management, valuation en research (taxaties), bedrijfsmakelaardij en beleggingen, woningmakelaardij.
Binnen deze vastgoedorganisatie werken zij altijd met veel plezier en passie. Je krijgt veel vrijheid voor het bedenken van nieuwe ideeën. Samen met alle diverse werknemers in dienst vorm jij de kern van dit fijne bedrijf! Zij organiseren jaarlijks een barbecue & een Kerstfeest met alle collega’s, op locatie worden ook altijd Paasontbijten georganiseerd en ook een kerstontbijt! (waarbij je de kersttruien natuurlijk niet kan vergeten ;-)
Deze vacature staat open op 2 verschillende vestigingen binnen de organisatie: Amsterdam en Amersfoort.
Arbeidsvoorwaarden
Als Accountmanager bij Vastgoed Management mag je natuurlijk ook wat verwachten:
- Marktconform salaris tussen €3.000 – €3.800 o.b.v. 38.75 uur (afhankelijk van jouw ervaring)
- 26 vakantiedagen (op basis van een fulltime dienstverband)
- De mogelijkheid om thuis te werken
- Telefoon, laptop en auto van de zaak
- 8% vakantiegeld en een pensioenregeling via Nationale Nederlanden
- Jaarcontract met uitzicht op vast dienstverband
- Account op Goodhabitz, online leerplatform
- Werken in een team met ervaren collega’s
Wie zoeken ze?
- Minimaal HBO werk- en denkniveau, met voorkeur een afgeronde opleiding in de richting van Vastgoed & Makelaardij
- Ervaring in een soortgelijke functie in de vastgoedbranche
- Uitstekende communicatieve- en administratieve vaardigheden
- Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal
- Een enthousiaste en proactieve instelling
- Nauwkeurig en zelfstandig werken past bij jou
Heb je interesse?
Neem dan contact met mij op via +31 (0)6 21354228 of alina@kramerwervingenselectie.nl
Je kan ook de WhatsApp button rechtsonder in het venster gebruiken.