Functie
Crediteuren Medewerker
Word jij de nieuwe Crediteuren medewerker van deze organisatie in Amsterdam?
Bij deze organisatie is elke dag anders. In het bruisende Amsterdam, zijn ze op zoek naar een zelfstandige, proactieve crediteuren medewerker die met zorg en precisie de administratie voor diverse eigenaren beheert.
Wat is jouw rol?
Als Crediteuren Medewerker ben je verantwoordelijk voor een nauwkeurige en efficiënte verwerking van financiële administratie. Je bent een belangrijk onderdeel van het team en draagt bij aan een solide financiële basis.
Je taken omvatten onder andere:
- Controleren, coderen en inboeken van inkomende facturen.
- Zorgdragen voor een tijdige betaling van leveranciers.
- Beheren en bewaken van de crediteurenadministratie.
- Contact onderhouden met leveranciers over facturen en betalingen.
- Ondersteunen bij maand- en jaarafsluitingen.
- Signaleren en rapporteren van afwijkingen of verbeterpunten in het proces.
Wie zijn ze?
Gelegen in Amsterdam, bieden wij zowel Property Management als Asset Management services aan een diverse klantenkring, variërend van institutionele beleggers tot particulieren. Als middelgrote organisatie van zo’n 40 toegewijde medewerkers, zijn ze onlangs verder gegroeid met 3500 extra eenheden onder beheer.
Het Team
Bij deze organisatie kom je terecht in een stabiel, financieel team met een leidinggevende die een wereld van verschil maakt. Hier is 100% inzet voor de medewerkers geen loze belofte, maar dagelijkse praktijk. De leidinggevende staat niet alleen aan het roer, maar is ook de kapitein die naast je staat, zorgdragend voor uitstekende begeleiding en support.
Wat breng je mee?
- Relevante afgeronde opleiding op minimaal MBO niveau 4/HBO
- Je bent in staat om zelfstandig te kunnen werken
- Stressbestendigheid
- Goede communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk
- Ruime ervaring met MS Office is vereist, bekendheid met de vastgoedapplicatie REMS vormt
daarbij een pré - Een flexibele instelling, een collegiale houding, doorzettingsvermogen en een juiste werkmentaliteit is onmisbaar
- Kerncompetenties: hands-on, inlevingsvermogen, oplossingsgericht en proactief
Arbeidsvoorwaarden
- Een marktconform salaris o.b.v. jouw werkervaring en achtergond.
- Flexibele werktijden, telefoon en laptop van de zaak.
- Reiskostenvergoeding met het OV
- 50% pensioenbijdrage
- Thuiswerken is mogelijk in overleg
Heb je interesse?
Neem dan contact met mij op via +31 (0)6 21354228 of alina@kramerwervingenselectie.nl
Je kan ook de WhatsApp button rechtsonder in het venster gebruiken.