Facility Coördinator
Over de Functie:
De afdeling Facility Management draagt zorg voor een inspirerende en prettige werkomgeving waar medewerkers en klanten zich thuis voelen en optimaal kunnen presteren. Bij een werkomgeving die past bij het hybride werken en bij een organisatie waar samenwerken een van de kernwaarden is. Dit doen we zowel voor het hoofdkantoor als landelijk voor de negen regiokantoren. Vanuit een hospitality gedachte en servicegerichte instelling leveren we dagelijks een belangrijke bijdrage aan een positieve klantbeleving en het werkgeluk van onze collega’s.
Als Facility Coördinator ben je verantwoordelijk voor het ontzorgen en faciliteren van de interne klant. Je bent het eerste aanspreekpunt voor de collega’s, naast het coördineren van alle operationele processen voer je ook operationele taken uit. Je bekijkt continue met een positief kritische blik waar verbeteringen in de dienstverlening mogelijk zijn.
De aandachtsgebieden in jouw werk zijn met name Schoonmaak, Veiligheid & Beveiliging, Onderhoud, CO2 & Circulaire footprint en optimale werkplekinrichting. Je rapporteert aan de Facility & Hospitality Manager en je maakt samen met de Front Office medewerkers deel uit van het Facility team.
Over de organisatie
De organisatie is een woningbelegger en -verhuurder die zich richt op duurzame en betaalbare woningen in het middensegment. Ze belegt gelden van institutionele beleggers, zoals pensioenfondsen en verzekeraars. De verhuurportefeuille omvat circa 28.000 woningen met een totale waarde van bijna 10 miljard euro. Wat deze organisatie uniek maakt is dat de organisatie zowel het investeringsmanagement als de verhuur operatie volledig in eigen beheer heeft.
Het is een High Performance Organisatie (HPO), waarbij de volgende 5 kernkwaliteiten centraal staan: kwaliteit van het management, openheid en actiegerichtheid, focus op de lange termijn, continue verbetering en vernieuwing en kwaliteit van medewerkers.
Taken en verantwoordelijkheden:
• Operationeel en tactisch aansturen van de beveiliging, schoonmaak,
huismeester en externe partijen voor onderhoud;
• Je bent organisator van en faciliteert interne events denk aan thema
lunches, inspiratiesessies en je begeleid interne projecten;
• Verantwoordelijk voor de uitrol van Circulaire routekaart en het
jaarlijks zorgdragen voor de CO2 Footprint ten behoeve van het
jaarverslag;
• Workplace management: inrichting werkomgeving op de Boel en
regiokantoren afstemmen op het huidige Hybride werken tijdperk;
• Je geeft invulling aan het BHV plan en draag zorg voor het uitvoeren
van de RI&E.
Succesfactoren
• Passie om de klantbeleving continu te verbeteren, faciliteren en
ondersteunen zit in je DNA;
• Je hebt een afgeronde MBO/HBO opleiding in de richting van Facility-
of Hotelmanagement;
• Je hebt ongeveer 2 jaar werkervaring binnen het Facilitaire werkveld;
• Je bent empathisch en een dienstverlenend persoon, die nieuwe
ontwikkelingen signaleert en deze weet te vertalen naar praktische
oplossingen;
• Je bent energiek, hebt lef en bent ondernemend;
• Zelfstandig kunnen werken.
Wat ze je bieden:
• Een professionele en informele werkomgeving;
• Een mooi kantoor aan de rand van de Zuid-As te Amsterdam,
uitstekend bereikbaar met het OV;
• Een professioneel, gedreven en gezellig team;
• Maandsalaris tussen de € 3.118 en €4.454, afhankelijk van je
ervaring, op basis van 38 uur;
• Goed pensioen via het ABP;
• 29 vakantiedagen en 12 ADV-dagen;
• 2% eindejaarsuitkering;
• OV of fietsvergoeding.
Heb je interesse?
Neem dan contact met mij op via +31 (0)6 21354228 of alina@kramerwervingenselectie.nl
Je kan ook de WhatsApp button rechtsonder in het venster gebruiken.