Functioneel Beheerder
Functioneel Beheerder (1fte)
Binnen deze organisatie zet de afdeling Digital & Innovation zich in om de bestaande digitale omgeving in stand te houden terwijl er actief gekeken wordt naar hoe het bedrijf zich middels innovatie kan onderscheiden van de rest. Als Functioneel Beheerder speel je daarin een cruciale rol.
De digitale omgeving raakt alle stakeholders van de organisatie. Zoals aandeelhouders, huurders, kopers, makelaars en medewerkers. De uitdaging is om alle processen zo goed mogelijk te stroomlijnen en daar waar nodig aanpassingen te maken. Daarnaast wordt van je verwacht een cruciale rol te spelen tijdens het oplossen van incidenten en doorvoeren van changes/ releases. Een goede samenwerking met zowel de business, externe partners als je eigen teamleden is daarin van groot belang.
Je krijgt de mogelijkheid om jezelf verder te ontwikkelen en mede zelf inhoud te geven aan de functie. Het is een uitdagende functie gezien de toekomstige ontwikkelingen van de afdeling (migratie en consolidatie).
Voorbeelden van de werkzaamheden zijn:
- Monitoren van een complex applicatielandschap (ERP, CRM, webportalen etc.)
- Aanleveren van informatie voor Audits
- Inrichten van diverse omgevingen
- Testen van applicaties
- Analyseren en oplossen van voorkomende technische problemen samen met de business en/of outsourcingspartner
- Autorisatiebeheer
- Controle werkzaamheden
- Indien nodig regisseren van verschillende leveranciers
Over de organisatie
De organisatie is een woningbelegger en -verhuurder die zich richt op duurzame en betaalbare woningen in het middensegment. Ze belegt gelden van institutionele beleggers, zoals pensioenfondsen en verzekeraars. De verhuurportefeuille omvat circa 28.000 woningen met een totale waarde van bijna 10 miljard euro. Wat deze organisatie uniek maakt is dat de organisatie zowel het investeringsmanagement als de verhuur operatie volledig in eigen beheer heeft.
Het is een High Performance Organisatie (HPO), waarbij de volgende 5 kernkwaliteiten centraal staan: kwaliteit van het management, openheid en actiegerichtheid, focus op de lange termijn, continue verbetering en vernieuwing en kwaliteit van medewerkers.
Succesfactoren
Om succesvol te zijn in deze functie beschik jij over:
- MBO+/HBO werk- en denkniveau
- Ervaring met Windows Server en database (SQL)
- Een goed analytisch vermogen
- Communicatieve vaardigheden
- Uitstekende beheersing van Nederlandse taal in woord en geschrift
- Ervaring met Agile (pré)
- Affiniteit met vastgoed (pré)
Daarnaast herken jij je in onze kernwaarden: ambitieus, samenwerkend, vertrouwend, ondernemend en servicegericht.
Wat ze je bieden:
- Een professionele en informele werkomgeving;
- Een mooi kantoor aan de rand van de Zuid-As te Amsterdam,
uitstekend bereikbaar met het OV; - Een professioneel, gedreven en gezellig team;
- Maandsalaris tussen de € 3.545 en €5.064, afhankelijk van je ervaring, op basis van 38 uur;
- Goed pensioen via het ABP;
- 29 vakantiedagen en 12 ADV-dagen;
- 2% eindejaarsuitkering;
- OV of fietsvergoeding.
Heb je interesse?
Neem dan contact met mij op via +31 (0)6 21354228 of alina@kramerwervingenselectie.nl
Je kan ook de WhatsApp button rechtsonder in het venster gebruiken.