Junior Medewerker Customer & Legal Affairs
Over de functie
Ben jij toe aan een nieuwe stap in jouw prille juridische vastgoedcarrière en wil je in een jong en hecht team werken? Dan is dit iets voor jou! Voor de afdeling Customer Relations is deze organisatie op zoek naar:
Junior Medewerker Customer Relations (1 fte)
De afdeling Customer Relations is een hecht, jong en ambitieus team. Deze afdeling is verantwoordelijk voor het behandelen van klachten en juridische zaken met betrekking tot het huurrecht. Een uitdagende functie met een combinatie van juridische kennis, communicatie skills, commercieel inzicht en klanttevredenheid.
Als medewerker Customer Relations ben je verantwoordelijk voor het afhandelen van klachten, (informatie)verzoeken van huurders en bewaak je hierin de voortgang. Hierbij houd je rekening met de juridische posities van de huurder, de organisatie en de overige stakeholders.
Je hebt een adviserende rol op het gebied van huurzaken. Je adviseert intern bij juridische vraagstukken. Je bent verantwoordelijk voor het behandelen van complexe klachten en calamiteiten zoals, technische gebreken, overlast en ondermijnende activiteiten. Daarbij verlies je de klanttevredenheid niet uit het oog.
Deze organisatie kent 7 regio’s. De regio’s zijn onderverdeeld binnen het team van Customer Relations waarbij je verantwoordelijk bent voor je eigen regio. Je werkt nauw samen met de desbetreffende collega’s uit de regio en andere afdelingen binnen de organisatie.
Over de organisatie
Het is een woningbelegger en -verhuurder die zich richt op duurzame en betaalbare woningen in het middensegment. De organisatie belegt gelden van institutionele beleggers, zoals pensioenfondsen en verzekeraars. De verhuurportefeuille omvat circa 28.000 woningen met een totale waarde van bijna 10 miljard euro. De woningen van liggen vooral in economisch sterke gebieden en grootstedelijke regio’s in Nederland.
Wat hun uniek maakt vanuit een data perspectief is dat het bedrijf zowel het investeringsmanagement en de verhuur operatie volledig in eigen beheer heeft.
Dit is een High Performance Organisatie (HPO), waarbij de volgende 5 kernkwaliteiten centraal staan: kwaliteit van het management, openheid en actiegerichtheid, focus op de lange termijn, continue verbetering en vernieuwing en kwaliteit van medewerkers.
Succesfactoren
- Klantgerichtheid;
- Samenwerking;
- Resultaatgerichtheid;
- Goede communicatieve vaardigheden,
zowel mondeling als schriftelijk. - Verantwoordelijkheidsbesef;
- Probleemoplossend vermogen.
Verantwoordelijkheden en taken:
- Afhandelen van overlastklachten en zo nodig informatieverzoeken, rekening houdend met de juridische posities van huurder, de organisatie en overige stakeholders; bewaken van de voortgang.
- Het in geval van overlastklachten pro actief optreden en het bij conflicten fungeren als troubleshooter/mediator;
- Communicatie met rechtsbijstand; het maken van een risicoafweging in juridische procedures omtrent overlastklachten; het opstellen van compensatieverzoeken voor de huurders;
- Het opstellen van intern beleid t.a.v. van werkwijzen en procedures die betrekking hebben op overlast.
- Verantwoordelijk voor het afhandelen van huurverhogingsbezwaren, indien nodig bij de Huurcommissie;
- Zorgen voor effectief en efficiënt overleg met de Regiomanagers resp. coördinatoren t.b.v. overlast;
- Adviserende rol voor de regio inzake overlast door/van en tussen huurders;
- Juridische vraagbaak op het gebied van overlastklachten. Juridische advisering en begeleiding voorkomende overlastklachten, zowel bij de huurcommissie als bij het Kantongerecht of het Hof. Aanspreekpunt voor de advocaat en het afwegen een juridische procedure op te starten en begeleiden van juridische procedures inzake overlast.
Functie-eisen
- HBO opleiding resp. werk- en denkniveau;
- Minimaal 1 jaar werkervaring in relevante functie op gebied van vastgoedmanagement, waarvan woningbeheer en/of ervaring met huurrecht in het bijzonder;
- Kennis van klantprocessen, procedures en werkwijzen in de vastgoedbranche;
- Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal (in woord en geschrift) en goede kennis van de Engelse taal.
Ardbeidsvoorwaarden
€ 3.439 – € 4.711 o.b.v. 40 uur (met opname ADV komt het op 38 uur neer).
- 2% eindejaarsuitkering wordt in december uitbetaald;
- Organisatie performancebeloning tot max. 6% per jaar;
- Leaseauto, pensioen, 29 vakantiedagen;
- 12 ADV dagen. Je hebt de mogelijkheid ADV dagen op te nemen of te laten uitbetalen;
- Een dynamische werkomgeving, ondernemerschap binnen een hecht team en de vrijheid om je kwaliteiten en talenten in te zetten en te ontwikkelen;
- Een zakelijke en informele werkomgeving, goede koffie;
- Een mooie werkplek in ons kantoor in Amsterdam;
- Een professioneel, gedreven en gezellig team;
Heb je interesse?
Neem dan contact met mij op via +31 (0)6 21354228 of alina@kramerwervingenselectie.nl
Je kan ook de WhatsApp button rechtsonder in het venster gebruiken.