Functie

Marketing Professional

Over de functie
Als marketingprofessional ben je werkzaam voor deze woningbelegger en -verhuurder op het hoofdkantoor in Amsterdam. Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen en uitvoeren van marketingstrategieën voor de verhuur van woningen. Bij de introductie van nieuwbouwprojecten houd je je voornamelijk bezig met projectmanagement. Daarnaast pas je je creativiteit toe, zoals het schrijven van teksten voor diverse websites en het maken van Reels voor Instagram. Je maakt deel uit van een informeel en enthousiast team waar prestaties en plezier de norm zijn. Jouw successen en uitdagingen rapporteer je aan de teamleider Property Marketing.

Verantwoordelijkheden en Taken:

  • Je runt je eigen toko: Je ontwikkelt de marketingstrategie van a tot z voor de aan jou toegewezen projecten. Je stuurt dan ook meerdere projecten tegelijkertijd aan;
  • Per verhuuruitdaging pas jij je marketingmix strategisch toe. Soms organiseer je open huizen, andere keren koop je advertentieruimte in binnen een lifestyle magazine of zet je diverse discovery campagnes op om de prestaties binnen Google Ad’s te verbeteren;
  • Meten is weten. Je begrijpt hoe je data analyseert en je adviseert over het optimaliseren van de salesfunnel t.b.v. het behalen van de commerciële KPI’s;
  • Je hebt oog voor detail. Geen foto, tekst of video gaat online zonder dat het voldoet aan onze kwaliteit;
  • Je voelsprieten staan altijd op scherp: wat zijn de laatste marketing- en vastgoedtrends? En hoe kunnen we hierop inspelen?

Over de organisatie
De organisatie is een woningbelegger en -verhuurder die zich richt op duurzame en betaalbare woningen in het middensegment. Ze belegt gelden van institutionele beleggers, zoals pensioenfondsen en verzekeraars. De verhuurportefeuille omvat circa 28.000 woningen met een totale waarde van bijna 10 miljard euro. Wat deze organisatie uniek maakt is dat de organisatie zowel het investeringsmanagement als de verhuur operatie volledig in eigen beheer heeft.

Het is een High Performance Organisatie (HPO), waarbij de volgende 5 kernkwaliteiten centraal staan: kwaliteit van het management, openheid en actiegerichtheid, focus op de lange termijn, continue verbetering en vernieuwing en kwaliteit van medewerkers.

Succesfactoren

  • Om succesvol te zijn in deze functie, breng je mee:
    HBO werk- en denkniveau;
  • 2+ jaar ervaring als marketeer. Vastgoedervaring is een pre;
  • Aantoonbare ervaring in projectmanagement;
  • Concrete commerciële successen;
  • Uitstekende schrijfskills (NL en EN);
  • Ervaring in het opzetten/onderhouden van websitecontent;
  • Ervaring in het toepassen van social media;
  • Gewend om zelfstandig te werken met een hoog verantwoordelijkheidsgevoel;
  • Comfortabel in (jezelf) presenteren en je mannetje staan tegenover verschillende stakeholders;
  • Een rijbewijs (B) voor het bezoeken van de regio’s en wooncomplexen.

Wat ze je bieden:

  • Het salaris ligt tussen € 3.475,- en € 4.964,- per maand, afhankelijk van jouw ervaring, op basis van 38 uur per week. Daarnaast ontvang je een eindejaarsuitkering van 2%, een goede pensioenregeling via het ABP, 29 vakantiedagen en 12 ADV-dagen (deze kun je opnemen of laten uitbetalen);
  • Een zakelijke en informele werkomgeving;
  • Een mooi kantoor aan de rand van de Zuid-As te Amsterdam, uitstekend bereikbaar met het OV;
  • Een professioneel, gedreven en gezellig team;
  • Een goede werk-privé balans, waarbij thuiswerken mogelijk is;
  • OV of fietsvergoeding.

 

Heb je interesse?

Neem dan contact met mij op via +31 (0)6 21354228 of alina@kramerwervingenselectie.nl

Je kan ook de WhatsApp button rechtsonder in het venster gebruiken.