Teamleider Financial Support
Rol in de organisatie
Als Teamleider Financial Support (FS) maak je binnen het Shared Service Center (SSC) deel uit van het team Financial Support. Je maakt deel uit van het managementteam SSC, geeft leiding aan de medewerkers van het team Financial Support en rapporteert aan de Manager SSC.
Over de functie
De afdeling SSC van deze organisatie bestaat uit de teams Business Support, Financial Support, Collections en Quality & Improvement.
Als teamleider Financial Support werk je vanuit het hoofdkantoor van deze organisatie in Amsterdam. Je staat voor je team en zoekt de verbinding met de andere teams binnen deze organisatie. Je bent de ambassadeur van FS, een waakhond en consultant waar dit van toepassing is. Je communicatieve en empathische vaardigheden moeten sterk ontwikkeld zijn. Je zorgt ervoor dat je team de transacties tijdig, juist en volledig verwerkt. Je borgt daarmee de kwaliteit van gegevens voor verdere verwerking, opvolging en analyses voor teams als bijvoorbeeld Accounting, Collections en Business Support. Je zoekt de samenwerking met de inkopende afdelingen om dit proces zo efficiënt mogelijk in te richten en op te volgen. Ook zorg je ervoor dat het Quality Framework als een huis staat en alle risico’s in kaart gebracht en voorkomen worden. Het borgen van alle werkzaamheden voor het Horizontaal Toezicht is bij jou in goede handen. Je weet je team positief te motiveren en te ontwikkelen met oog voor verbetering en in symbiose tussen je mensen en de processen.
Over de organisatie
De organisatie is een woningbelegger en -verhuurder die zich richt op duurzame en betaalbare woningen in het middensegment. Ze belegt gelden van institutionele beleggers, zoals pensioenfondsen en verzekeraars. De verhuurportefeuille omvat circa 28.000 woningen met een totale waarde van bijna 10 miljard euro. Wat deze organisatie uniek maakt is dat de organisatie zowel het investeringsmanagement als de verhuur operatie volledig in eigen beheer heeft.
Het is een High Performance Organisatie (HPO), waarbij de volgende 5 kernkwaliteiten centraal staan: kwaliteit van het management, openheid en actiegerichtheid, focus op de lange termijn, continue verbetering en vernieuwing en kwaliteit van medewerkers.
Verantwoordelijkheden en Taken
• Operationele aansturing en functionele leiding van het team FS;
• Proactief werken aan een goede verstandhouding met
stakeholders binnen en buiten de organisatie;
• Vertaling van wensen van interne klanten naar een perfecte
dienstverlening;
• Werken aan het continu verbeteren van de administratieve
processen rond de factuur- en betalingsverwerking, mede door de LEAN-methode in te voeren;
• Verbinden en inspireren van teamleden en het meekrijgen en
begeleiden tijdens veranderingen;
• Verzorgen van een juiste registratie, controle en afhandeling van
inkomende en uitgaande facturen en geldstromen;
• Het fungeren als sparring partner voor de business op het
gebied van betalingen en facturatie;
• Het (periodiek) administreren van de verkopen;
• Het correct uitvoeren van in- en excasso’s;
• Het verzorgen van een tijdige en juiste huurprolongatie;
• Participeren in bedrijfsbrede (verbeter)projecten.
Wat heb je nodig?
Om succesvol te zijn binnen deze organisatie en in de functie Teamleider Financial Support beschik jij over:
• Minimaal HBO+ werk- en denkniveau, mogelijk aangevuld met
specifieke vakopleidingen;
• Tenminste 3 jaar werkervaring in relevante, vergelijkbare,
functies;
• Aantoonbare leidinggevende en coachende capaciteiten;
• Ervaring Shared Service Centre in een veranderende omgeving;
• Ervaring met transactie verwerkende processen, workflow tools
en automatisering;
• Ervaring met procesoptimalisatie.
Tot slot ben je klant- en resultaatgericht, ben je een teamspeler, communicatief vaardig en een coachende, motiverende leidinggevende.
De volgende ervaringen zijn een pré:
• Kennis van het werken met een ERP systeem;
• Kennis en ervaring met MS Office;
• Ervaring met verandermanagement;
• Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal (in woord en geschrift) en kennis van de Engelse taal.
Arbeidsvoorwaarden:
Salaris € 3.979-€ 5.684 o.b.v. 40 uur (32 uur werken is mogelijk)
- 2% eindejaarsuitkering wordt in december uitbetaald;
- Reiskostenvergoeding, pensioen, 29 vakantiedagen;
- 12 ADV dagen. Je hebt de mogelijkheid ADV dagen op te nemen of te laten uitbetalen;
- Een dynamische werkomgeving, ondernemerschap binnen een hecht team en de vrijheid om je kwaliteiten en talenten in te zetten en te ontwikkelen;
- Een zakelijke en informele werkomgeving, goede koffie;
- Een mooie werkplek in ons kantoor in Amsterdam;
- Een professioneel, gedreven en gezellig team;
Heb je interesse?
Neem dan contact met mij op via +31 (0)6 21354228 of alina@kramerwervingenselectie.nl
Je kan ook de WhatsApp button rechtsonder in het venster gebruiken.