BEdrijfnaam
Teamleider verduurzaming VvE
Functieomschrijving
Deze organisatie is een dochteronderneming van een grote woningcorporatie in de regio Noord-Holland. Zij helpen het VvE beheer door Verenigingen van Eigenaren te ontzorgen. Zij bieden financiële en bestuurlijke ondersteuning én handelen onderhoudsvragen af. Elke VvE heeft andere wensen, hier stemmen zij de dienstverlening op af.
Bij deze mooie organisatie zoek ik een Teamleider Groot onderhoud en verduurzamen voor 24-36 uur. Je begint elke dag met een grote glimlach, want in deze functie geef je het ene moment leiding aan een team van 7 Projectmanagers en een Administratief Medewerker, het andere moment lever je een bijdrage aan de verduurzaming van VvE’s, of denk je mee over de bedrijfsstrategie.
Jij houdt van deze afwisseling!
Het team onderhoud heeft portefeuilles in Amsterdam, Amersfoort, Almere en Gooi- en Vechtstreek. Ze houden zich bezig met procesbegeleiding van het groot onderhoud in VvE’s. Naast bouwkundige en installatietechnische onderhoudsprojecten zien we in toenemende mate duurzaamheidsinitiatieven ontstaan Naast het onderhoudsteam stuur jij functioneel het procesteam aan welke de procesbegeleiding hiervoor uitwerkt. Verder biedt de afdeling, in de rol van technisch opzichter, ondersteuning aan de VvE’s bij complexere technische vraagstukken, zoals lekkages of bouwkundige gebreken.
Inhoudelijk ben je betrokken bij de thema’s die spelen op de afdeling en initieer je procesverbeteringen. Daarin werk je nauw samen met de andere teamleiders en de Directeur aan wie je rapporteert. De sfeer in het MT team is open, informeel, resultaatgericht met kwaliteit voorop.
Even binnen kijken
Over de functie zegt een collega:
“Je werkt met een jong, enthousiast team in een bedrijf dat volop in ontwikkeling is, waarin jij het verschil kan maken. Het is een afwisselende functie, waarin je enerzijds bezig bent met het coachen en ontwikkelen van je medewerkers en anderzijds procesverbeteringen en vernieuwde dienstverlening bedenkt om door te voeren en de organisatie verder te professionaliseren”.
Arbeidsvoorwaarden
- Een jaarcontract met aansluitend vast dienstverband bij goed functioneren;
- Een jonge organisatie met een ondernemend team, er is een informele sfeer en je hebt veel zelfstandigheid en vrijheid;
- Een goed salaris, tussen de € 3.876 en € 5.235 bruto per maand op basis van 36 uur (schaal J conform CAO Woondiensten);
- Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder;
1. Flexibel werken, zodat een privé/werkbalans goed in te richten is
2. Veel mogelijkheden voor opleidingen en persoonlijke ontwikkeling
3. Ruimte voor eigen initiatief
4. Vanzelfsprekend een laptop en telefoon van de zaak - De mogelijkheid om je eigen arbeidsvoorwaardenpakket samen te stellen, bijvoorbeeld met extra vrije dagen, een fietsenplan of bedrijfsfitness;
- Zij werken hybride, dat betekent dat je zowel thuis kan werken als op kantoor. Het kantoor vlakbij een station en beschikt over tal van goed uitgeruste en comfortabele werk- en overlegplekken.
Wat zoeken zij
- Zij zoeken iemand met een HBO werk- en denkniveau meeneemt aangevuld met enkele jaren relevante werkervaring.
- Je hebt ervaring op het gebied van vastgoedonderhoud en processen die daarmee samenhangen. Affiniteit met duurzaamheid binnen vastgoed is een pré, evenals een netwerk in de onderhoudsbranche.
- Ook ben je resultaatgericht en besluitvaardig. Je weet het team te motiveren het beste uit zichzelf te halen en zich te ontwikkelen.
Heb je interesse?
Neem dan contact met mij op via +31 (0)6 21354228 of alina@
Je kan ook de WhatsApp button rechtsonder in het venster gebruiken.