Functie
Technisch Manager Amsterdam (40/32 uur)
Over de functie
Als Technisch Manager (binnen deze organisatie heet deze functie Technisch coördinator) voer je binnen de regio planmatig en correctief onderhoud uit aan de wooncomplexen van je portefeuille, die zich bevinden in Amsterdam en omgeving. Je werkt vanuit het hoofdkantoor in Amsterdam (aan de rand van de Zuid-As) samen met het verhuur-, beheer en techniek team in de regio en je hebt contact met centrale afdelingen op het hoofdkantoor zoals Customer Relations en Afdeling Techniek.
Je werkzaamheden:
- coördineren van dagelijks en planmatig onderhoud in jouw regio;
- aansturen van leveranciers en toezicht houden op kwaliteit;
- oplossen van technische huurdersvragen en bewaken van complexe meldingen;
- opstellen van meerjaren onderhoudsplannen;
- voorbereiden, begeleiden en monitoren van grootschalige onderhoudsprojecten;
- budgetbewaking en kwaliteitscontrole;
- adviseren van huurders en vereniging van eigenaren over technische vraagstukken.
De Organisatie
De organisatie is een woningbelegger en -verhuurder die zich richt op duurzame en betaalbare woningen in het middensegment. Ze belegt gelden van institutionele beleggers, zoals pensioenfondsen en verzekeraars. De verhuurportefeuille omvat circa 28.000 woningen met een totale waarde van bijna 10 miljard euro. Wat deze organisatie uniek maakt is dat de organisatie zowel het investeringsmanagement als de verhuur operatie volledig in eigen beheer heeft.
Het is een High Performance Organisatie (HPO), waarbij de volgende 5 kernkwaliteiten centraal staan: kwaliteit van het management, openheid en actiegerichtheid, focus op de lange termijn, continue verbetering en vernieuwing en kwaliteit van medewerkers.
Wie zoeken ze?
Om succesvol te zijn in de functie zoek ik iemand die beschikt over een uitstekend analytisch vermogen, goede communicatieve vaardigheden en technisch oog voor detail. Een teamplayer met verantwoordelijkheidsgevoel, organisatiesensitiviteit en een proactieve werkhouding. Daarnaast begrijp je de doelstellingen en werkt hieraan in samenwerking met de leveranciers.
Ik ben op zoek naar een Technisch Manager/Coördinator die beschikt over een HBO werk- en denkniveau met bij voorkeur een afgeronde HBO opleiding bouwkunde of werktuigbouwkunde. Daarnaast heb je minimaal 5 jaar werkervaring in een vergelijkbare functie en je hebt een visie op het vak van onderhoudsmanagement.
Vanzelfsprekend beheers je de Nederlandse taal uitstekend in woord en geschrift en heb je kennis van de Engelse taal. Rijbewijs B is noodzakelijk.
Arbeidsvoorwaarden
Salaris €4.222 – €6.030 o.b.v. 40 uur (38 uur werken is mogelijk met opname van ADV dagen). 32 uur werken is ook mogelijk voor deze functie.
- Een inspirerende werkomgeving waarbij je gestimuleerd wordt je kwaliteiten en talenten verder te ontwikkelen;
- Een zakelijke en informele werkomgeving;
- Een mooi kantoor aan de rand van de Zuid-As te Amsterdam, uitstekend bereikbaar met het OV;
- Een professioneel, gedreven en gezellig team;
- Goed pensioen via het ABP;
- 29 vakantiedagen en 12 ADV-dagen;
- 2% Eindejaarsuitkering;
- (Elektrische) leaseauto;
- Thuiswerken is mogelijk
Heb je interesse?
Neem dan contact met mij op via +31 (0)6 21354228 of alina@kramerwervingenselectie.nl
Je kan ook de WhatsApp button rechtsonder in het venster gebruiken.